środa, 10 kwietnia 2013

Dzisiejszy Dzień #3

No to dzisiejszy dzień zaczął się jak każdy inny od pobudki przez moją ukochaną ;)) potem poranna toaleta, sprawdzenie kilku rzeczy na kompie i do szkoły. Przyznam, że dziś dzień mnie nie oszczędzał, 3 sprawdziany z angielskiego, 1 z technicznego i prawie 2 godziny czekania na polski, żeby usłyszeć, dziś już nie zdążę -.- ehh wróciłem do domu i co? zacząłem rozmawiać z Oliwia :D potem się położyłem, wstałem na obiad i kolejny raz rozmawiałem z nią ;D potem się położyłem i obudziłem cały mokry -.- jakieś choróbsko mnie bierze żaaaaaal -.- na dodatek jutro też nie lekki dzień bo jakieś 4 sprawdziany. Ale warto ^^ bo cały rok ma się wolne hehe :D mam nadzieję że dziś posiedzimy dłużej i nadrobimy to co przespałem :) Siema :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz